Ja ha completat el % d'aquesta enquesta
Avís: l'execució de JavaScript està desactivada en el navegador. És possible que no pugues respondre totes les preguntes de l'enquesta. Verifica els paràmetres del vostre navegador.

Fase Local Olimpíada Espanyola de Química 2027

 

Fitxa d'inscripció per a l'alumnat que participara en la Fase Local de l'Olimpíada Espanyola de Química per al curs 2026-27

 

Abans de començar amb el procés d'inscripció llegir atentament la següent informació:

Les dades personals subministrades en aquest procés, s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud de participació en la olimpíada de conformitat amb allò establert en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament, l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic dirigit a lopd@uv.es des de adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit, acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si escau, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al Delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València, Ed. Rectorat, Av. Blasco Ibáñez 13, VALÈNCIA 46010, lopd@uv.es.

Per més informació respecte del tractament poden consultar-se les Bases Reguladores de la FASE LOCAL DE L’OLIMPÍADA ESPANYOLA DE QUÍMICA 2027.