Eines Recupera una enquesta no acabada Continua més tard Idioma: Valencià - Valencià Español - Espanyol Valencià - Valencià per defecte Avís: l'execució de JavaScript està desactivada en el navegador. És possible que no pugues respondre totes les preguntes de l'enquesta. Verifica els paràmetres del vostre navegador. Assistència Sanitària - Mútua Enquesta de Satisfacció Assistència Sanitària - Mútua Esta enquesta té com a objectiu valorar l'assistència sanitària oferida al personal de la Universitat de València per la mútua. Per açò, és molt important conéixer la seua opinió i valoracions. Hi ha 9 preguntes en aquesta enquesta. Aquesta enquesta és anònima. El registre de les vostres respostes a l'enquesta no conté cap identificació vostra, sinó és que una pregunta específica de l'enquesta ho demane explícitament. Si has fet servir una clau per accedir a l'enquesta, assegura't que aquesta clau no forme part de cap de les teves respostes. La clau es gestiona en una base de dades separada de l'enquesta i només s’utilitza per indicar si l’has completat o no. No hi ha cap manera d'identificar les teves respostes a partir d'aquesta clau. DADES PROCÉS MÈDIC (Aquesta pregunta és obligatòria) Clínica mutua: Indicar carrer i/o població de la clínica on va ser atès. (Aquesta pregunta és obligatòria) Ha requerit baixa? Sí No ATENCIÓ REBUDA Per favor, valore el seu nivell de satisfacció en cadascun dels aspectes indicats. (Aquesta pregunta és obligatòria) Atenció administrativa Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Actitud i tracte del personal administratiu Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Temps d'espera abans entrar en consulta Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Agilitat dels tràmits administratius (taxis, justificants, informes mèdics,...) Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Informació rebuda en la tramitació de les seues prestacions econòmiques (risc embaraç, pagament directe...) Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta (Aquesta pregunta és obligatòria) Atenció mèdica Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Actitud i tracte del personal sanitari Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Temps de dedicació mèdic Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Informació facilitada sobre la seua dolència pel metge Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta REHABILITACIÓ (Aquesta pregunta és obligatòria) Ha realitzat rehabilitació? Sí No (Aquesta pregunta és obligatòria) Valoració rehabilitació Per favor, valore el nivell de satisfacció de casdacun dels aspectes indicats. Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Actitud i tracte del personal de rehabilitació Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Qualitat de les instal·lacions i aparells Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta INSTAL·LACIONS DEL CENTRE Per favor, valore su nivell de satisfacció. (Aquesta pregunta és obligatòria) Opinió general de les instal·lacions del centre (banys, sala d'espera, aparells,...) Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Instal·lacions del centre Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta SATISFACCIÓ GENERAL Per favor, valore su nivell de satisfacció. (Aquesta pregunta és obligatòria) Satisfacció general Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Satisfacció general Molt Insatisfet Insatisfet Neutral Satisfet Molt Satisfet No sap No contesta Ajude'ns a millorar Envia Recupera una enquesta no acabada Continua més tard Per favor, confirma que desitja esborrar la seua resposta? Ix i esborra l'enquesta